Nieuwe Belgische reclame van Douwe Egberts gaat viraal

Het koffiemerk Douwe Egberts zet 2020 in met een nieuwe reclamecampagne die op enkele dagen tijd viraal is gegaan op sociale media. Onder de slogan "We hebben allemaal iets om te delen bij een kopje Douwe Egberts koffie" stelt een dochter haar nieuwe vriendin voor aan haar vader.  Het reclamefilmpje werd bedacht door het Brusselse reclamebureau BBDO.

In het filmpje is te zien hoe de dochter thuis komt met haar nieuw lief en naar haar kamer vlucht als ze haar vader hoort thuiskomen. Die kan nog maar net een glimp van het verliefde koppel opvangen terwijl ze de trap oplopen. De vader stuurt zijn dochter een sms-bericht om samen met haar lief een kop koffie te drinken. De vader is enigszins verrast als zijn dochter met een meisje in de keuken verschijnt maar hij reageert op de enige juiste manier.

Het nieuwe filmpje werd enkele dagen geleden gelanceerd en al snel opgepikt door Twitter en Facebook. De commentaren daar en onder het filmpje op de YouTube-account van Douwe Egberts zijn overwegend positief.

Bekijk hier de nieuwe tv-spot.

Deel dit artikel via:

Steun Gaylive.Be met een donatie

Sinds 2001 krijgen we maandelijks duizenden bezoekers over de vloer. Om Gaylive.Be te kunnen blijven onderhouden en uitbouwen hebben we jullie hulp nodig. Steun Gaylive met een kleine donatie. Iedere donatie, klein en groot, is nodig om Gaylive.Be zoveel mogelijk gratis te houden. Alvast bedankt!
Reacties zijn uitgeschakeld.

Laatste nieuws

Volg ons ook via:

Gerelateerd nieuws

Populairste